fredag 26 februari 2016

Trevlig helg!


Den här veckan har svept förbi så himla fort, barnen har haft lov och varit iväg på olika roliga äventyr men konstgrupperna som jag jobbar med har målat på som vanligt. 


Igår var jag och hämtade hem min utställning, svängde förbi Ikea och köpte de här penslarna på barnavdelningen, så söta, gillar penslar med korta skaft. Har inte hunnit prova dem än men borsten känns förvånansvärt spänstig och det tar jag som ett gott tecken.


Penslar kan man ju inte få för många av....
Ser fram emot helgen då jag ska åka till en vän och kollega sen många år. Viktigt med kolleger fastän man jobbar som "egen", någon att dela erfarenheter med och som är intresserad av att diskutera jobb, det brukar ge mig energi och arbetslust! Bra när någon ser på ens arbete lite utifrån, man blir ju lätt hemmablind. 
Önskar er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar